they follow

Thursday, 20 February 2014

ibu dan soal kawen...

tidak berniat utk menyeksa mata yg memandang kerana pemakaian saya. Org kata, kalau seseorg tu seksi, pakai baju kurung pun tetap seksi. Saya tak kata saya seksi pun. Ntahlah. Org lain pun pakai baju sama mcm saya tapi tak jadi isu pun. Apsal saya jadi isu pulak? Haishhh... Mungkin saya pakai nampak cantik kot? Heheehehehe.... Hah mulalah dilanda perasaanng tu.... Ada org tu pakai jubah kain lycra yang melekap kat badan sampai nampak alur sepetot, ok jeee...x bisinggg punnn...huh sungguh tak adil... Ini tidak adil!! Ini boleh mendatangkan amarah!! Aikkk jangan marah, nanti kena jual... Bapak marah??? Ehhh mana ada marah....dancing lah dancing lah sampai pagi ....hahahaaahaa..tetiba skrip 3 Abdul terselit...

ok bye...tak sempat nak reply komen, ampunnn....kerja byk...maklumlah kulikutif... Tapi saya suka sebab dah lama saya tak sibuk mcm sekarang...bila sibuk tetibaaa..... laaaa dah lunch, tetiba pulak laaaaa dah nak balik???Sampai ofis, nak luruskan rambut pun x sempat....vontot belum duduk, boss dah panggil....

ibu pulak tak habis2 suruh kawen..uwaaaaa...org x nak kawenn laaaa....org senang dok sorg mcm sikalang....jgn nak propa ckp i tak laku eh... Jodoh kedua belum sampai...Allah tak bagi lagi, apa nak buat kan???...kang jodoh sampai, tetiba lusa kawen, haaaaaaaa...kompang dipaluuu...eh i ckp kat ibu, kalau org nak kawen, org nak kawen kat pejabat kadi je, ada saksi, ada wali...jalan... Ibu kata eh, dia nak buat pelamin...menepung tawar segala bagai... Ni yang org tak berkenan ni...ingat org ni bahan pameran ke apo???? Org sibuk nak buat master, disuruh2 kawen plak...katanya lagi, lepas abis master la kawen...i ckp lagi, eh org nak sambung phd plak...lepas tu ibu cakap, abis tu bila nak kawen? Ishhh ibu niiii.... Hahaha phd konon, master pun belum start lagi ni...

eh, bye lahh....heheehhe...

2 comments:

Irfa said...

hihi, ibu risau akak tido sorang
tp tido sorang best kot, boleh bergolek 360darjah

MizzTina said...

ahahaha..kelakar lak bc.. akak mcm stress dgn permintaan ibu akak, tp at de same time, smpt buat lawak.. yela, senangkan hti sendiri.. ye dakk?? sbb sy dl pun mcm tu.. moga akak cepat bertemu jodoh.. jodoh yg baekkkkkk.. :)