they follow

Wednesday, 19 February 2014

sabarlah...tengah berusaha ni

ibu ku...haishhh
semalam saya pakai baju decent abis..tak ada belah sampai paha..tak adaaaaaa.....
cuma..cuma lengan pendek jer.. blouse tu lengan pendek  tapi idoklah pendek sangat....terdedah lengan jer pun...
tu pun dibebelnya mcm i tak pakai baju....katanya aurat tuuu..haram haram..
tudung tak pakai lagilah dia bebel
sabarlah ibuuuu...kita ubah sikit2 ya..tak boleh lah nak ubah drastik
yaa satu tahu, ajal tu tak tunggu kita
saya faham
tapi saya ke arah itu pun...
saya berubah kerana Allah
bukan kerana manusia
kita solat pun kerana Allah
sahaja aku solat subuh 2 rakaat kerana Allah ta'ala
bukan sahaja aku solat subuh 2 rakaat kerana ayah sikat ke pin ke apa kan...
sabar sabar, Allah mengetahui niat saya...


2 comments:

misz sheyla said...

huhu..no komen...ok la tu nak berubah dari tak berubah langsung kan

Miss Brenito said...

hihihi.. ayah sikat n ayah pin pon masuk sekali.. lawak la NP ni.. hahahaha

Semalam gi DP, tengok la blous n skirt ala2 stylo u tuh, tapi apakan daya, sy ni agak almari saiznya, so boleh cuci mata sajork..huhu